niedziela, 8 października 2017

Kropeczki na słodko

     W lokalnym sklepie z tkaninami wypatrzyłam tkaninę w drobne szare kropeczki. A ponieważ byłam z Małą, uzgodniłyśmy, że będzie to materiał na jakiś ciuszek dla niej. (Choć mamusia też miała chrapkę ;-)). Ze względu na typ tkaniny padło na bluzkę.


     Nie radzę sobie jakoś szczególnie z tkaninami, które są lejące, uciekają spod nożyczek i średnio dają się zaprasować, dlatego nie szukałam skomplikowanego wykroju. Wykorzystałam model z Burdy Kids 2017. W oryginale tunika uszyta była z batystu i muszę stwierdzić, że byłby to lepszy wybór dla takiego wykroju. Ogólnie jednak fason bardzo mi się podoba i sięgnę po niego pewnie nie raz. 
     Jako urozmaicenie prostego wykroju naszyłam listwę z przodu, pasek czarnej taśmy rypsowej i dwie kokardki (bez kokardek się nie liczy, no chyba że jest motylek). Bluzka z tyłu zapinana jest na guziczek. Dekolt odszyłam lamówką, ale trochę mi się zmarszczyła, nie wiem dlaczego =(.
    Moim zdaniem bluzka mogłaby być nieco węższa, ale Córka ma to po mnie – wszystko jest na nią za szerokie =D. Szyjąc drugi raz na pewno wykroję ją dużo staranniej i wybiorę sztywniejszą tkaninę. No i zwężę i skrócę/wydłużę rękawy. Ale powiedzmy, że jak na pierwszy raz - jest ok ;-).

Wykrój: Burda Kids 2017, model 626
Rozmiar: 110
Cena: 7 zl






4 komentarze:

  1. Mnie się podoba, wyszła całkiem fajna luźna tunika dla małej elegantki. Te kokardki pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki, mnie sie tez podoba, ale technicznie moglaby byc lepsza =) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza tunika. Śliczny kolor, do tego moje ulubione kropeczki na dodatek bardzo fajny fason. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje, tkanina jest naprawde urocza. Gdybym ja jeszcze znalazla, chetnie bym dokupila na bluzke dla siebie =) ja takze pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń